BREAKING NEWS

Tuesday, 17 January 2017

Mahathir JAGUH U-TURN




Mahathir JAGUH U-TURN bukan sebab BR1M saja, tapi banyak sebab. Antaranya -

1. Dulu dia kata Dap dan Lim Kit Siang rasis, cauvinis, anti Melayu, anti Islam sekarang dah kawan baik, tak rasis tapi dia yang bodoh dan buta selama lebih 22 tahun ini.

2. Anwar itu peliwat, tak amanah, salah guna kuasa, penjenayah, tak layak jadi pemimpin, proksi Barat, sekarang dia terima Anwar dan Anwar tiba2 jadi bersih dan layak memimpin bersama dia.

3. Demonstrasi jalanan macam Bersih melanggar undang2 dan tidak demokratik, dibiayai Yahudi seperti Soros, sekarang dia sendiri join demonstrasi jalanan dan bawak puak2 Pribumi yang dulunya maki peserta Bersih untuk sama2 ke jalanan.

4. Media Barat tidak boleh dipercayai dan sengaja mencari jalan untuk memburuk2kan pemimpin negara, sekarang berita Media Barat termasuk yang memburukkan dia dan negara pun jadi rujukan dia.

5. Portal dan blog pro pembangkang adalah alat penyebar fitnah, sekarang berita dari Sarawak Report dan blog pro pembangkang pun jadi sandaran untuk membuat dakwaan dan fitnah.

6. Pelaburan asing baik untuk negara termasuk dari China, sekarang pelaburan asing jadi alat untuk menjajah negara dan negara akan tergadai kerana pelabur asing China.

7. Institusi Kehakiman adalah bebas, sekarang dia gambarkan seolah2 ia tidak bebas

8. Campur tangan asing perlu ditolak, sekarang Khairuddin dan Matthias pergi merata menjemput campur tangan asing dan dia tak larang dan halang.
Ada sesiapa boleh lawan JAGUH U-TURN ni?
 
Copyright © 2014 PenangKini.