Sunday, 6 June 2021

Maut selepas masuk rumah janda


Seorang lelaki ditemui maut dengan kesan kecederaan pada rusuk kiri dan jari dalam satu kejadian di parkir Flat Taman Idaman, Simpang Ampat SPS hari ini.

MalaysiaGazette difahamkan sebelum ditemui maut, lelaki terbabit dikatakan memasuki rumah seorang janda di tingkat bawah blok D flat empat tingkat itu.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Selatan, Superintendan Lee Chong Chern berkata, hasil siasatan saksi mendakwa melihat enam lelaki bukan penghuni flat berkenaan sedang bertengkar mulut di bawah blok D pada jam 8 pagi.

Jelas beliau, susulan itu, pada jam 10.30 pagi saksi keluar untuk membuang sampah sebelum melihat mangsa tiba-tiba meraung kesakitan ketika duduk di parkir motosikal tersebut.

“Mangsa dikatakan menjerit kesakitan sebelum terbaring dalam keadaan tidak sedarkan diri.

Mangsa berusia 45 tahun yang juga pemandu kren itu ditemui penghuni flat berkenaan dalam keadaan terbaring sebelum memaklumkannya pada pihak polis pada jam 11.45 pagi.

Hasil pemeriksaan pegawai kesihatan Hospital Sungai Bakap mengesahkan mangsa meninggal dunia di lokasi kejadian,” katanya kepada MalaysiaGazette hari ini.

Mengulas lanjut, Chong Chern berkata, hasil pemeriksaan pihak forensik mendapati ada kesan kecederaan pada rusuk kiri serta luka pagi jari tangan kiri mangsa.

Bagaimanapun, beliau berkata, semakan rakaman televisyen litar tertutup (CCTV) tidak nampak mangsa dipukul.

“Siasatan lanjut berhubung kes ini masih dijalankan dan mayat dihantar ke Hospital Seberang Jaya untuk dibedah siasat

Buat masa ini, kes diklasifikasikan sebagai mati mengejut (SDR) sementara menunggu laporan bedah siasat.

“Orang ramai yang mempunyai maklumat berhubung kejadian itu diminta tampil menyalurkan maklumat bagi membantu siasatan polis,” kata Chong Chern.

Difahamkan pihak polis kini sedang mencari beberapa individu yang dipercayai terlibat dalam kes itu bagi membantu siasatan.

Kredit – MalaysiaGazette

1 comment:

  1. Halo
    orang-orang baik saya di Asia, semoga ALLAH terpuji, nama saya Mahmud Simon, warga negara INDONESIA tetapi saya berbasis di sini di MALAYSIA; Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda semua tentang kebaikan Tuhan yang akhirnya membawa saya ke pemberi pinjaman yang baik ini melalui Ibu Nurliana Novi, pemberi pinjaman pinjaman yang benar-benar asli bernama Elina Johnson, direktur ALL GRANT ELINA JOHNSON LOAN , setelah saya ditipu oleh  pemberi pinjaman palsu, saya bangkrut, putus asa dan tidak tahu harus berbuat apa dan siapa yang harus dipercaya, kemudian dia datang dan memberikan senyum lebar di wajah saya sebagai kejutan terbesar saya. Saya tahu sebagian besar dari Anda juga pernah menjadi korban penipuan, Anda tidak perlu repot lagi karena saya harus menyampaikan kabar baik dan satu-satunya pemberi pinjaman yang dapat Anda percaya,

    Sekali lagi setelah saya mendapat pinjaman darinya, saya berinvestasi dalam bisnis dan saya melihat bahwa saya membutuhkan lebih banyak, saya terkejut ketika ibu memberi saya pinjaman lain selain pinjaman sebelumnya, orang-orang baik saya, saya telah melihatnya dan saya bagian dari pengalaman, hari ini hidup saya mendapat giliran baru berkat ibu Elina, ya mungkin Anda takut karena kesaksian palsu yang Anda dengar tetapi saya adalah saksi dan jika saya berbohong semoga ALLAH mengambil nyawa saya, saya ada orang jika Anda mau pinjaman asli dia adalah satu-satunya yang dapat Anda percaya,

    Nyonya Elina Johnson dari ALL GRANT ELINA JOHNSON LOAN hubungi saja dia hari ini melalui email: elinajohnson22@gmail.com »atau Anda dapat menghubungi saya melalui email saya untuk panduan lebih lanjut; mahmudsimon2@gmail.com, dan saran cara mengajukan pinjaman dari Ibu Nurliana Novi di nurliananovi96@gmail.com. Saya menunggu untuk mendengar kabar baik Anda sendiri, Terima kasih semua dan semoga ALLAH terpuji.

    ReplyDelete